Disclaimer

„Dupa ce in urma cu ceva timp dadusem peste blogul lui Grigore dupa Ureche dedicat subiectelor social-politice si l-am gasit asa-si-asa, azi am descoperit ca el are si unul cu subtitlul „Fii destept ca tara geme”, unde scrie in principal despre emisiunile O&P si despre comentatorii cu personalitate ce isi expun cu patos ideile in josul fiecarei emisiuni.” – (study_nature, forumul Open Source Church)

Doar așa-n treacăt, că tot n-am ce face acum, trebuie să lămuresc și dilema asta omonimică de mai sus. N-am nicio legătură cu celălalt Grigore care scrie despre politică. E posibil ca urechelnița sa să fi apărut în lumea wordpressului înaintea urechilor mele iar singura legătura să fie următoarea: sunt cuvinte cu formă identică şi acelaşi corp fonetic, dar cu înţeles total diferit. Ce puțin așa spune fratele DEX. Eu nu mă ocup de subiecte social-politice ci doar de cele spiritual-religioase. E mai mult fun. Politică poate face oricine. Religie? Doar cei chemați… Și-n nici un caz, așa-și-așa.

6 gânduri despre „Disclaimer

  1. Probabil ca putini sunt cei ‘alesi’ intr-ale incondeierii pe teme spirituale. Si ce-i al tau e pus de-o parte, parol! Acum, daca tot am intrat in vorba si ne permitem ca doar suntem proscrisi ai cultelor religioase (sau cel putin eu una sunt sigur), as avea si eu o intrebare: a fi sau a nu fi?
    Semnat costita afumata a lui Adam!

    • Depinde, sora Emm. Viata e complexa si are multe aspecte. Eu nu-s chiar proscris ci mai mult pro-scris intr-ale religiei. Matale din ce-ngrengatura religioasa faci parte? Doar asa de fun. In rest le zici binisor pentru etatea lu’ matale. Keep going!

  2. Frate Grigore, e mare gradina Domnului…si multe ciupercute ies vrednice dupa ploaie. Am facut parte dintr-o-ncrengatura religioasa, intr-adevar insa din fericire si spre binele meu psihic am reusit sa ies la timp. Daca ar fi s-o luam pe ghicitelea, in care m-ai incadra? S-auzim de bine!

    • In nici un caz din ortodoxie. Probabil ca din vreuna din bisericile neoprotestante. Daca ai multi frati pe-acasa, de la penticostali; daca trebuia sa porti baticul la biserica, baptisti/evanghelisti; daca nu te duceai samabata la discoteca, ghici ciuperca ce-i?

  3. Haha…ortodoxie exclus. Am 3 surori dar nu-s penticostala. Cu baticu’ nu mi-a stat bine niciodata iar la discoteca reuseam sa ‘fug’ ocazional. Hint: blood =the essence of life & God gift!

Lasă un răspuns

