Apostazia Omega sau omega 3?

Uite-așa mi-a crescut glicemia până la 98 pe când citeam comentariul de la același număr și mă gândeam cum în nevrednicia mea, am apucat să văd cu ochii mei și s-aud după urechile mele apostazia omega. E corect surioară, ai dreptate, și eu cred la fel, că baieții ăștia, și mai ales ăl bătrânu’, sunt urmașii lui Kellog și bagă cerealele-n biserică, pardon, ereziile, și mai ales pe aia mai mare, cea cu reforma. Păi chiar așa, până când o să ne țină cu sufletele la gură: el este reformatorul sau tre’ s-așteptam pe altul?

Nu numai că Edi este reformator, asta se știa deja de la emisiunea cu evanghelizările, adventiștii și fosilele dar cred că este mai catolic decât Papa și mai baptist ca Țon. Și asta pentru că nici Papa și nici Țon, n-au vorbit niciodată de rău pe părinții lor bisericești, chiar dacă și ăia au fost și ei oameni și-au mai scăpat cate-o erezie pe-aici, pe colo, și-au mai zis că biserica lor nu-i chiar așa de catolică și universală sau baptistă și botezătoare, cum îi place papii să creadă. Dar uite că Edi zice și strecoară subtil câte una, parcă-ar fi plătit de cei de la Loyola University of Chicago sau Wheaton College of Illinois și nu de frații de la White Estate of Washington de ce!

Și înc-o dovadă că este iezuit, după cum propovăduia deunăzi și călugărul Ronin, e chiar cravata roșie! Da, exact, cravata aia roșie, aparută netam-nesam peste camașă, spune ceva despre orientarea teologică a pastorului cu pricina. Se știe că roșu este culoarea păcatului, apostaziei și babiloniei, culoare pe care preoții, episcopii și cardinalii o poartă inocent de mult. De fapt e chiar stacojiul care se aplică la femeia catolică nelegiută din apocalipsa și la bărbatul adventist apostat din metropolipsa. Și mai e și culoarea PSD-ului, tot niște apostați, care-i critică acum pe parinții lor neduși la biserică, adică pe comuniști, și care acum vor s-apară mai liberali ca Iliescu și mai conservatori ca Voiculescu.

Prin urmare eu propun să ne unim forțele de dreapta, astea cu oile și berbecii, (a nu se-nțelege c-ar trebui să facem alianță cu Jiji, că e vai de Steaua lui!) și să confruntăm cu putere și obstinență apostazia omega, așa cum ne-a ‘nvățat pe noi nenea Walton în bestselărul lui, și să dăm de pământ cu catolicii, iezuiții, baptiștii și adventiștii falși, adică lupii îmbrăcați cu blană de nurcă. Edi trebuie sancționat frățește, cu mândrie și prejudecată, eventual cu crimă și pedeapsă, c-a ‘ndrăznit să spună că trebuie să ne băgăm motoarele-n revizie generală, în garajul cu reforme și revoluții. Vorba lui Ilici: „revoluție și reformă; eu te-am făcut, eu te omor!”

Așa că sora Maria stai tare-n ispite și lupta contra lor, c-asta-i ultima apostazie, dupa omega grecii n-au mai inventat altă literă, deci trebuie să te bucuri că-n sfârșit vine sfârșitul iar virginele se vor trezi direct in reformă. Și numai atunci se va descoperi cine-au fost licuricii și cine mucenicii!

PS: știu, cravata-i albastră, dar cum sunt după ureche, eu am vazut-o roșie! Mai bine daltonist decât reformist.

Lasă un răspuns

